Friday, January 21, 2011

Solehah Hashim

talent: Solehah Hasim..
location: taman tasik shah alam..

siapa Solehah Hashim ni.. hehe.. dia adalah kawan sekelas aku dulu.. masa aku tingkatan 2 sekelas ngn dia.. lama gak la aku x jumpa dia ni. jumpa dia pon dalam FB ja. dulunya, sangat pemalu.. malu dia ni tatau nak cakap la, malu lagi dia dari daun semalu 2.. wakakakaka (jgn marah noh)... tapi la ni dah x malu sgt cam dulu.. kira ok la bran wat fotoshoot... kekeke...

nak diceritakan, mggu lepas aku p la shah alam, saja la becuti kat sana.. hehe.. dok on9 FB kat SCT tgoq la si solehah ni.. chat pya chat, saja la ajak dia wat fotoshoot.. dia kata on.. apa lg.. set ar semua... aku shoot kat tasik shah alam, belakang Masjid Negeri Selangor... hari plak cantek, cerah.. huhu.. cam besa la, lighting aku soh mat pegang, aku shoot.. mat ni terer ckit pegang lighting.. ekekeke.. kat bwh ni ada la ckit pic2 Solehah Hashim yg aku shoot... layannnnn....








1 comment:

  1. heheh
    dpt juga ko update blog yerr..
    ak ad join photoshoot ni
    feveret pic no 1..
    hua3
    teruskan usaha :D

    ReplyDelete