Thursday, January 20, 2011

Asrul Nizam & Adawiyah

Salam semua.. salam 1 Msia.. haha, lama dah aku x update blog aku ni.. hehe..

Pengantin: Asrul Nizam & Adawiyah
Lokasi: Langgar

ok, aku nak cita ckit pasal pengantin ni,cecite2 hahaha.. apa yg aku tau, pasangan ni bersekolah di sekolah yg sama, tapi x penah bercinta pon masa sekolah dulu. cerita pengantin perempuannya la.. ekekeke.. xda la tya lebih2.. hehehe... mereka ni pemalu, mulanya agak susah nak bergambar (kekok la nak posing).. lama kelamaan, malu diorang 2 berkurangan.. mana x nya, aku dan si rahmat ni suka buat kepala gila, bukan apa, xmo bg pengantin ni ada rasa malu ngn fotographer. ekekekeke.. haha, pas ni , mana2 pengantin yg amek perkhidmatan kami ni, jgn la malu2 yek...hehe

kepada pasangan Asrul & Adawiyah ni, thephotochronix mengucapkan, tahniah dan semoga perkahwinan berbahagia ke akhir hayat.. aminnn...... (",)











No comments:

Post a Comment