Sunday, April 25, 2010

Sana sini..

Assalamualaikum kepada kawan-kawan semua..

1st off all aku tak tau nak tulis apa lagi kat sini..sebab ni barulah permulaan aku nak mencoretkan sepatah dua kata..apa yang ingin aku kongsikan dalam blog aku neh..gambar2 dari hasil titik peluh aku menonggeng, memanjat, meniarap dan lain-lain lagi untuk mendapatkan hasil gambar yang terbaik untuk tatapan korang semua..ehehe..

Aku jugak selalu ikut kawan aku snap gambar nih..sapa yang berminat nak nak amik aku untuk photographer wedding, bertunang, birthday atau apa saja untuk merakamkan detik2 bahagia korang..silalah calling2 aku okeh..harga boleh dirunding..

dibawah ni aku kongsikan beberapa gambar untuk tatapan korang..gambar ni aku amik sebelum aku wat blog nih..





sepetang di taman tasik


Pic sunset yang aku snap di Taman Tasik Shah Alam


selalu2 lah jenguk2 dalam blog aku nih..aku yakin dan percaya..gambar yang cantik mampu menenangkan jiwa korang..eheheh

tata..







No comments:

Post a Comment